De voordelen van autoreclame
De voordelen van autoreclame
Kijk je weleens Formule 1? Dan snap je vast dat autoreclame nuttig is. De grootste bedrijven maken reclame op de auto waar Max en Louis in rijden. Een voordeel voor jou: op jouw auto of bestelbus is waarschijnlijk veel meer ruimte dan op de race bak van Max.
Autoreclame is een hele goede manier om jouw bedrijf bij veel mensen onder de aandacht te brengen. Zelfs als je auto stilstaat, blijft de advertentie op je auto gewoon zijn werk doen. Schattingen van het aantal impressies van een goede autoreclame variëren van 100.000 tot wel twee miljoen per jaar. Dat hangt natuurlijk af van de plekken waar de auto komt.
Het mooie: het aantal impressies blijft met de jaren oplopen. En met een kwaliteitsgarantie van acht jaar op de autobelettering, kan het oplopen tot wel 8 miljoen impressies, en dat tegen een éénmalige investering van tussen de €150 en €2200.
De voordelen van autoreclame op een rij
Er zijn meerdere voordelen van autoreclame ten opzichte van andere reclame-uitingen. Om een overzicht te geven van de in totaal zeven voordelen hebben we ze hier voor je op een rij geze
1. Autoreclame stopt niet
Of je auto nu stilstaat of niet, je de reclame blijft zijn werk doen. Voor zolang jij je auto gebruikt blijft de autoreclame voortduren. En daarmee loopt het aantal mensen die jouw autoreclame ziet alsmaar op. En gaat de kosten per kijker alsmaar omlaag. In tegenstelling tot een krantenartikel dat na één leesmoment in de papierbak belandt.
2. Je hebt maar één investering nodig
Eén investering is genoeg om die eindeloos oplopende contactmomenten met je merk te bewerkstelligen. Je hoeft geen abonnement of jaarlijks terugkerende kosten te betalen. Je hoeft alleen maar je auto te blijven rijden.
3. De mogelijkheden van autoreclame zijn eindeloos
Het logo van je bedrijf, je bedrijfsnaam, een telefoonnummer, website, een bijzondere tagline met humor, een compleet gewrapte auto? De mogelijkheden zijn eindeloos. Goed om te weten: bij Autoreclame24 helpen we je bij het complete proces, vanaf het ontwerp tot aan de daadwerkelijke bestickering van de auto.
4. Filerijden wordt reclamemaken
Als je veel op de weg zit, dan heb je net als vele anderen waarschijnlijk een ontzettende hekel aan files. Maar vanaf het moment dat je autoreclame hebt, heb je een reden om er een iets mindere hekel aan te hebben. Jij maakt namelijk het best reclame met veel auto’s om je heen. Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
5. Autoreclame is lekker lokaal
Zeker als jouw bedrijf veel opereert in de omgeving, wat je als bijvoorbeeld stukadoor, bakker of bouwbedrijf vaak doet, is autoreclame een goede manier om lokaal reclame te maken. Of je met je auto nu in Sliedrecht, Dordrecht, Breda of Gorinchem rijdt, je maakt reclame waar jij komt.
6. Autoreclame is ongedwongen
In tegenstelling tot tv- of radioreclame, is autoreclame erg ongedwongen. Je dringt het niet bij mensen op. Daarnaast valt een goede reclame meer op dan een advertentie op andere plekken.
7. Met autoreclame kom je serieus over
Als jij een ondernemer bent, dan wil je serieus genomen worden. Met autobelettering geef je aan dat dit is wat je doet en dat je er goed in bent. Dus naast dat mensen of bedrijven zien waar je mee bezig bent, hebben ze meteen een reden om je serieus te nemen.
Neem contact met ons op!
Maak kennis met de mogelijkheden
Om te weten te komen of autoreclame iets voor jou is, is het fijn om te weten waar je aan toe bent. Wat zijn de kosten en hoe zou het eindresultaat er uit komen te zien? Dat laten we graag aan je zien. Zo maken wij vrijblijvend een eerste ontwerp op basis van jouw wensen, waarna jij kunt zeggen of het iets voor jou is. Ben je benieuwd? Neem gerust eens contact op of doe een offerteaanvraag. Het is geheel vrijblijvend.